Vill du bli en del av Maid2Clean familjen?

Lediga jobb

Maid2Clean växer ständigt och i vår akademi utbildar vi kontinuerligt våra medarbetare inom deras specifika servicetjänster samt erbjuder ökad kompetens inom andra områden för bredare kompetensspridning.

 

Läs mer om våra lediga tjänster

 

 

Vi söker nu en engagerad ekonomiassistent/administratör för att komplettera vårt team. Tjänsten är på deltid och kan tillsättas omedelbart. AB Maid2Clean är en framgångsrik leverantör av städning och lokalvård i offentliga miljöer, industrier, hemstädning och skolor. Som ekonomiassistent/administratör hos oss kommer du att vara en viktig del av vårt etablerade företag som har över 30 års erfarenhet och som satsar stort på utveckling av både produkter, tjänster och personal. Urval till tjänsten sker löpande, så vi uppmuntrar dig att skicka in din ansökan så snart som möjligt.

 

Dina arbetsuppgifter:

Dina arbetsuppgifter kommer att omfatta administration relaterad till försäljning, planering, ekonomi, inköp samt andra adhoc-uppgifter.

 

Din profil:

Du har tidigare erfarenhet inom administration, försäljning och ekonomi och/eller en gymnasieutbildning inom området. Du kommunicerar tydligt på svenska i både tal och skrift och trivs med att arbeta självständigt. Som person är du serviceinriktad och har en prestigelös inställning. Du kan hantera flera uppgifter samtidigt, är flexibel och har en förmåga att anpassa dig till nya situationer.

Låter detta som en spännande möjlighet för dig? Tveka inte att skicka in din ansökan!

 

Om Maid2Clean:

Vi på Maid2Clean hjälper företag och privatpersoner att tillgodose sina behov av städning och lokalvård, både på kort och lång sikt. Med över 30 års erfarenhet inom branschen vet vi vad som krävs för att leverera rätt kompetens till våra kunder. Vårt engagemang, flexibilitet och strävan efter att alltid överträffa förväntningarna gör både oss och våra kunder framgångsrika. Vår personal i Halmstad arbetar dagligen med att söka, intervjua och presentera kandidater.

Välkommen att bli en del av vårt framgångsrika team genom att skicka in din ansökan idag!

Vi söker en professionell säljare för att tilltala våra privata och företagskunder inom städning och lokalvård. Tjänsten är på heltid och kan tillsättas omedelbart. Vi är en etablerad leverantör inom rengöring och lokalvård, som betjänar offentliga miljöer, industrier, byggarbetsplatser, hemstädning, livsmedelsindustrier och skolor. Som professionell säljare kommer du att vara en viktig del av vårt företag som har en framgångsrik 30-årig historia. Vi lägger stor vikt vid att utveckla våra produkter, tjänster och våra anställda. Urval till tjänsten sker löpande, så vi ber dig att inkomma med din ansökan så snart som möjligt.

Dina arbetsuppgifter:

Dina arbetsuppgifter kommer att omfatta att aktivt söka upp potentiella kunder, genomföra försäljning, planera och hantera adhoc-uppgifter.

Din profil:

Du har tidigare erfarenhet av försäljning och besitter en gymnasieutbildning samt relevant arbetslivserfarenhet. Du behärskar kalkylprogrammet INSTA-800. Du kommunicerar tydligt på svenska i både tal och skrift, och du trivs med att arbeta självständigt. Som person är du serviceinriktad och ödmjuk inför dina uppgifter. Du kan hantera flera projekt samtidigt, är flexibel och har lätt för att anpassa dig till nya situationer.

Låter detta som en spännande möjlighet för dig? Tveka inte att skicka in din ansökan!

Om Maid2Clean:

Vi på Maid2Clean hjälper företag och privatpersoner att uppfylla sina behov av städning och renhållning, både på kort och lång sikt. Med över 30 års erfarenhet inom städning och renhållning är vi väl medvetna om vad som krävs för att erbjuda rätt kompetens till våra kunder. Vårt engagemang, flexibilitet och strävan att alltid överträffa förväntningarna gör både oss och våra kunder framgångsrika. Våra medarbetare arbetar dagligen med ett stort antal kunder, främst i Halland. Vi är experter inom vårt område och befinner oss i en expansiv fas.

Välkommen att bli en del av vårt framgångsrika team genom att skicka in din ansökan idag!

Vi på Maid2Clean strävar efter att vara marknadsledande och bäst inom vår bransch genom att erbjuda de mest kvalitativa och effektiva städtjänsterna på marknaden. Vi befinner oss i en expansiv fas och behöver förstärka vårt team med flera kompetenta medarbetare.

Arbetet innebär daglig städning för både privatpersoner och företag. Vi lägger stor vikt vid att bygga långsiktiga relationer med våra kunder, och du kommer att arbeta med både befintliga och nya kunder. Som medarbetare hos oss kommer du att vara en värdefull nyckelspelare i vår organisation.

Vårt kontor och lager är beläget på Stationsgatan 37F i Halmstad. Som lokalvårdare / hygientekniker hos oss förväntas du utföra städtjänster på ett effektivt och professionellt sätt i enlighet med våra etablerade metoder.

Maid2Clean söker dig som:

– Bidrar med en hög nivå av positiv energi på arbetsplatsen

– Har en stark vilja att lära och utvecklas

– Är en lagspelare som trivs med att arbeta i team

– Har utmärkta kunskaper i svenska eller engelska

– Är målinriktad och tävlingsinriktad

– Är stresstålig och trivs med att arbeta i ett högt tempo

– Har B-körkort

Vi har kollektivavtal med Almega och hängavtal med Byggnads och Hotell & Restaurang.

Vänligen skicka din ansökan till asmir@maid2clean.se. Om du har några frågor eller funderingar, vänligen kontakta oss på 020 12 12 20 eller 0707 701 455.Vi ser fram emot att ta emot din ansökan så snart som möjligt, dock senast den 30 maj 2023. Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.

Om du har tillstånd och kunskap till att jobba med lyft på höjd och kunskap om tak och fasadrengöring och målning är du välkommen med din ansökan hos oss.
Vi utför takrengöring, takmålning, fasad rengöring och fasadmålning samt rengöring av marksten och altaner.

Sänd din ansökan till ansokan@maid2ceal.se och vid eventuella frågor kontakta Isak på isak@maid2clean.se

Skicka in din ansökan via formuläret nedan

Skicka in ditt CV/Personliga brev

Våra medarbetare är vår viktigaste tillgång

Maid2Cleans viktigaste tillgång är våra medarbetare. Våra medarbetare ger allt för att våra kunder skall känna sig nöjda med vårt arbete. Vi har välutbildade vikarier som är utbildade på fält och är beredda på att rycka in i händelse av sjukdomar och semestrar. Gemensamt för alla är att vi arbetar med service genom vår höga kompetens inom våra respektive områden oavsett arbetsuppgift. Tillsammans med vår kunniga och kompetenta ledning ger det oss mycket nöjda kunder.

Maid2Clean växer ständigt och i vår akademi utbildar vi kontinuerligt våra medarbetare inom deras specifika servicetjänster samt erbjuder ökad kompetens inom andra områden för bredare kompetensspridning. Genom att besitta en gedigen material- och produktkännedom värnar vi över att på bästa sätt ta fram individuella städ, rengöringsprogram och entreprenad anpassningar för varje enskild kund och enskilt projekt vilket ger ett perfekt resultat.

Våra medarbetare får en grundlig bakgrundskontroll och är dessutom helt försäkrade, vi arbetar även alltid under sekretess både under och efter avslutat arbete. I vår organisation har vi medarbetare med hög kompetens, rätta löner, kollektivavtal, ansvarsförsäkringar, ID06 och rättvisa arbetsvillkor.